Biżuteria, Wydarzenia

Lady Gaga twarzą legendarnej marki Tiffany & Co

Pochodząca z jednej z najstarszych  i luksusowych marek biżuteryjnych na świecie kolekcja HardWare właśnie weszła do sprzedaży a jej twarzą została Lady Gaga. Zanim jednak opowiem Tobie o tym wydarzeniu, przypomnę w kilku słowach o samej marce.

Założona w 1837 roku w Nowym Yorku marka Tiffany & Co stworzyła jeden najbardziej  pożądanych pierścionków zaręczynowych . Słynny soliter  od Tiffaniego wykonany ze złota lub platyny z diamentem mocowanym w sześciu łapkach stał się najpopularniejszą biżuterią ślubną na świecie, natomiast urocze niebieskie pudełeczko porównywane kolorem do jaj drozda nazwane Tiffany blue box w 1906 roku zostało okrzyknięte przez New York Sun amerykańską ikoną stylu i elegancji.

Tiffany & Co to kolejna marka, która w ostatnim czasie stawia na odświeżenie wizerunku nawiązując współpracę z  kontrowersyjną pop star. Wyraźnie widać ,że luksusowe marki szukają sposobów na dotarcie do młodszych grup odbiorców. Aż trudno uwierzyć, że marka od 20 lat nie stworzyła żadnego spotu reklamowego,najwyraźniej zmieniające się upodobania klientów zmusiło biżuteryjnego giganta do innej strategii marketingowej.

Oficjalna premiera nowej kampanii odbyła się 5 lutego podczas finału Super Bowl gdzie Lady Gaga była podwójną gwiazdą, bowiem nie tylko zaśpiewa, ale też wystąpiła w 50 sek spocie reklamowym  z najnowszą kolekcję City HardWear luksusowej marki Tiffany & Co.

 Musisz wiedzieć że Super Bowl to finał zawodowej amerykańskiej Narodowej Ligi Futbolu, to największa w Stanach Zjednoczonych impreza sportowa, której oglądalność przekracza 100 mln osób. To jak dla europejczyka finał piłki nożnej tyle że z większym rozmachem 🙂 Nie jest więc zaskoczeniem, że skupia największe gwiazdy muzyki, które są gotowe zagrać nawet za darmo ,aby tylko pojawić się na scenie . Ten potencjał dostrzegają  również reklamodawcy , którzy za wyemitowanie 30 sekundowej reklamy muszą zapłacić od 5 mln dolarów wzwyż. Wracając do naszego biżuteryjnego giganta, który do współpracy zaprosił jedną z najbardziej kontrowersyjnych gwiazd muzyki pop licząc na to, że 31 letnia Lady Gaga  odświeży wizerunek marki, przyciągnie młodszych odbiorców  a tym samym przyniesie pożądane profity. Co ciekawe w kampanii zobaczysz całkiem odmienioną, elegancką kobietę zupełnie inną od tej którą widywałaś w  teledyskach .

Lady Gaga nie raz zaskakiwała swoimi kontrowersyjnymi kreacjami. Jednak na najnowszych zdjęciach promujących markę Tiffany gwiazda muzyki pop pozuje w eleganckich stylizacjach za którymi stoi  Grace Coddington, Biała jedwabna koszula, czarny golf, klasyczne spodnie delikatny makijaż i gładko uczesane włosy stały się doskonałym tłem dla luksusowych błyskotek, które zostały uchwycone przez genialnego fotografa Davida Sims

Kolekcja HardWare jest swojego rodzaju rimejkiem. Została stworzona na bazie bransoletki z 1971 roku, a motywem przewodnim jest łańcuch odzwierciedlający industrializm miasta.  Wykonana z 18ct złota  kolekcja ,składa się z naszyjnika z ogniw, przestrzennych kolczyków, pierścionków ze swobodnie zwisającą kulką z logo marki oraz bransoletek z charakterystyczną kłódką. Cała kolekcja jest bardzo oszczędna w formie, oddaje energię ,moc i ducha Nowego Jorku Zaprojektowana tak ,aby pasowała do  współczesnej wersji buntowniczki. Uniwersalna na tyle, aby dopasować ją zarówno do skórzanej kurtki jak i wieczorowej sukni.

Musisz wiedzieć, że najnowsza kampania Tiffany & Co. z udziałem Lady Gagi to część wieloletniej kampanii Legendary Style, w którym udział wzięły takie ikony jak Elle Fanning , Lupita Nyong’o i Christy Turlington.

A na koniec zobacz  backstage sesji, posłuchaj co mówi o kolekcji sama Lady Gaga

Zdjęcia : Materiały prasowe Tiffany & Co.